Ποιον καλέσατε και πότε.
Ποιος σας κάλεσε όταν ήσασταν εκτός γραφείου και ποιο ήταν το αποτέλεσμα του τηλεφωνήματος;
Χρησιμοποιώντας το module Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων μπορείτε να καταγράψετε τις κλήσεις που έχετε πραγματοποιήσει (εισερχόμενες και εξερχόμενες), την διάρκεια τους, την επαφή με την οποία συνομιλήσατε, σχόλια σχετικά με το αποτέλεσμα της αλλά και βαθμολογία σύμφωνα με το αποτέλεσμα της.
Για παράδειγμα μπορείτε να βαθμολογήσετε μια κλήση η οποία πραγματοποιήθηκε για την προσέγγιση ενός νέου πελάτη στο κατά πόσο φάνηκε πρόθυμος να συνεργαστεί μαζί σας.
Όταν λείπετε από το γραφείο ή γραμματεία σας ή οι συνεργάτες σας μπορούν να καταχωρούν τις κλήσεις που δεχτήκατε έτσι ώστε με μια ματιά να γνωρίζεται το τι τηλεφωνήματα έχετε να πραγματοποιήσετε (εσείς ή κάποιος συνεργάτης σας) για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και των προμηθευτών σας.