Η ομάδα υποστήριξης της εταιρίας μας παρέχει τεχνική υποστήριξη στους συνδρομητές της σχετικά με το myDATA και τις υποβολές των παραστατικών σε αυτό όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να δώσει συγκεκριμένες λογιστικές συμβουλές σχετικά με χαρακτηρισμούς ή ρυθμίσεις λογιστικής φύσης για τις οποίες υπεύθυνος είναι ο λογιστής ή ο φοροτεχνικός σας σύμβουλος.

Το myDATA ακόμα βρίσκεται στην αρχική φάση της λειτουργίας του με αποτέλεσμα πολλές φορές να παρουσιάζονται προβλήματα τα οποία δεν άπτονται της αρμοδιότητας της ομάδας μας και σε συνδυασμό με την πολυπλοκότητα της διαδικασίας ενδεχομένως να μην είμαστε σε θέση να σας απαντήσουμε άμεσα.

Για την καλύτερη τεχνική υποστήριξη σχετικά με το myDATA προτείνουμε την επικοινωνία για τα συγκεκριμένα θέματα μέσα από το ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας ώστε η ομάδα μας να έχει τον απαραίτητο χρόνο ελέγχου και λύσης του όποιου προβλήματος.

Σημειώστε ότι ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο παραστατικό δεν υποβληθεί στο myDATA εξαιτίας εξωγενών παραγόντων (π.χ. εκτός λειτουργίας ο server της ΑΑΔΕ) μπορείτε να προχωρήσετε κανονικά στην έκδοση του παραστατικού σας και την συνέχιση της συναλλαγής με τον πελάτη σας. Σε τέτοια περίπτωση επικοινωνήστε με την τεχνική ομάδα γραπτά και θα ενημερωθείτε μόλις το όποιο πρόβλημα αποκατασταθεί.

Ξεκινήστε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ 30 ημέρες στο πακέτο PRO.

ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ - ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ
Στη συνέχεια επιλέξτε εάν θέλετε να συνεχίσετε με το δωρεάν πακέτο ή με κάποιο με επιπλέον δυνατότητες