Voucher Επιδότησης έως -90%

Αποκτήστε τις πιο ολοκληρωμένες λύσεις για την επιχείρησή σας

Δείτε περισσότεραgo

24/06/2025



Ξεκινάει το πρόγραμμα «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ Β’», το οποίο στοχεύει να ενισχύσει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα μέσω της υιοθέτησης σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων για την τιμολόγηση, την έκδοση φορολογικών παραστατικών και τις ηλεκτρονικές πληρωμές. Μέσω του προγράμματος, οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να αναβαθμίσουν τις διαδικασίες τους, αυξάνοντας την ασφάλεια των συναλλαγών και τη συμμόρφωσή τους με τη φορολογική νομοθεσία.

Αναβαθμίστε την επιχείρησή σας με επιδότηση έως 100%

Ποιες είναι οι κατηγορίες ενεργειών;

Μέσω του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές Β΄», οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μπορούν να ενισχυθούν προκειμένου να υλοποιήσουν μία ή περισσότερες από τις ακόλουθες Κατηγορίες Ενεργειών:

Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
Κατηγορία 5: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση υφιστάμενων ΕΑΦΔΣΣ και μη δυνάμενων να αναβαθμιστούν ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ (εκτός των επιχειρήσεων εστίασης).
Κατηγορία 6: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ), ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης.
Κατηγορία 7: Αναβαθμίσεις, βελτιώσεις λογισμικού και τεχνική υποστήριξη διασυνδεδεμένου POS.

Ποιοι είναι οι δικαιούχοι του προγράμματος;

Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις όπως αυτές ορίζονται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/361/ΕΚ, και για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
  • Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
  • Δεν έχουν λάβει ενίσχυση στην ίδια Κατηγορία Ενέργειας σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές». 
  • Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
  • Συνιστούν νομική οντότητα (ενδεικτικά: Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά το σύνολο των προϋποθέσεων συμμετοχής στο Πρόγραμμα εδώ

Τι μπορώ να αποκτήσω με το Voucher από την Oxygen;

Το Voucher καλύπτει στις περισσότερς περιπτώσεις το 100% του ποσού, με αποτέλεσμα να πληρώνετε μόνο τον ΦΠΑ. Μπορεί να εξαργυρωθεί στις παρακάτω κατηγορίες*:

Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης
2 χρόνια με 34.56€
3 χρόνια με 51.84€ 

Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης & B2G

2 χρόνια με 57.60€
3 χρόνια με 146.40€

Cloud Ταμειακή

2 χρόνια Entry Cloud Ταμειακή με 57.60€
1 χρόνος Big Cloud Ταμειακή με 57.60€

Όλες οι τιμές παραπάνω αποτελούν τις τελικές τιμές (συμπ.ΦΠΑ) για το χρονικό διάστημα που αναφέρεται. 

Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την υποβολή αιτήσεων Voucher;

Αιτήσεις Χρηματοδότησης για τον Α’ Κύκλο των Κατηγοριών Ενέργειας (1), (3), (4), (5), (6) και (7) μπορούν να υποβάλλονται από δυνητικούς δικαιούχους, από́ την Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025, έως και την Παρασκευή 11 Ιουλίου 2025.

Πραγματοποίηση αγορών προϊόντων και υπηρεσιών που εντάσσονται στις Κατηγορίες Ενέργειας (1), (3), (4), (5), (6) και (7) με χρήση των vouchers που θα εκδοθούν προς όφελος των εγκεκριμένων δικαιούχων, μπορεί να γίνεται έως την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2025.

Ως ημερομηνία λήξης της μεταβατικής περιόδου (cooling off period) για την οποία επιτρέπονται ορισμένες μόνο (κατ’ εξαίρεση) περιπτώσεις εξαργύρωσης vouchers, ορίζεται η Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2025.

Ως ημερομηνία ολοκλήρωσης των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος ορίζεται η Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025.

Δείτε περισσότερα για το Πρόγραμμα στην επίσημη σελίδα εδώ.

Μας εμπιστεύονται: