Oxygen All in One

Ταμειακή και POS - σε μία συσκευή! Πιστοποιημένη λύση από την ΑΑΔΕ

Δείτε περισσότεραgo

13/09/2024



Η διασύνδεση των POS με την Oxygen ξεκίνησε στις 10 Σεπτεμβρίου με πρώτο το Viva softPOS σύμφωνα με την Α.1155/2023. Η Oxygen συνεχίζει με την διασύνδεση των τερματικών που υποστηρίζουν το κοινό πρωτόκολλο (commonWeb ECR) και ePay WebECR.

Από την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024 θα αναβαθμιστεί το Oxygen ERP και η Oxygen Cloud Ταμειακή ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν τα POS της epay και εκείνα τα οποία υποστηρίζουν το κοινό πρωτόκολλο (Common Web). Πλέον δεν θα μπορεί να γίνεται χρήση για χρέωση κάρτας μέσα από την Oxygen εάν δεν έχει ολοκληρωθεί η διασύνδεση που απαιτείται.

Πιο συγκεκριμένα, το κοινό πρωτόκολλο Common WEB – WebER αφορά την διασύνδεση κυρίως φυσικών τερματικών EFT/POS που υποστηρίζει η Mellon όπως Euronet, Attica Bank, Pancreta, PBT, INSS, NEXI κτλ. και επιτρέπει την διασύνδεση πολλαπλών τερματικών. Η διασύνδεση με την epay αφορά τη διασύνδεση τερματικών με εξωτερικές συσκευές POS και επιτρέπει την διασύνδεση πολλαπλών τερματικών.

Για την διασύνδεση με τα softPOS της viva.com διαβάστε εδώ

Παρακαλούμε βεβαιωθείτε πως το POS σας βρίσκεται μέσα στην λίστα με τα μοντέλα POS που υποστηρίζουν το κοινό πρωτόκολλο και επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για επιβεβαίωση.
Ακόμη φροντίστε πριν από την έναρξη της διασύνδεσης τα τερματικά σας να είναι ενημερωμένα στην τελευταία τους έκδοση (από το PlayStore ή με το τελευταίο firmware).

Τι χρειάζεται πριν ξεκινήσω την διαδικασία διασύνδεσης;

1. Για την διασύνδεση POS με Πάροχο, με βάση τη νέα νομοθεσία, σε περίπτωση που η επιχείρησή σας είναι υπόχρεη διασύνδεσης τερματικών POS με ERP, είναι υποχρεωτική η Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης από την Oxygen. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε αν είστε υπόχρεος χρήσης υπηρεσίας Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης (θεωρημένα παραστατικά), απευθυνθείτε στον λογιστή σας προκειμένου να σας κατευθύνει.

2. Το τερματικό σας να υποστηρίζει ένα από τα παρακάτω πρωτόκολλα επικοινωνίας:

  • Κοινό πρωτόκολλο (commonWeb ECR)
  • epay WebECR (προς το παρόν όχι το epay SoftPOS)
    ΝΕΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: Το SoftPOS διασυνδέεται χωρίς πρόβλημα. Για την επιτυχή διασύνδεση θα πρέπει να εγκαταστήσετε τον epay connector. (Τελευταία ενημέρωση: 30/09/2024)

3. Να έχετε τους απαραίτητους κωδικούς εξουσιοδότησης/secret keys/one time passwords από τον κατασκευαστή του softPOS ή EFT-POS τερματικού σας (ενημερωθείτε από τον κατασκευαστή του σχετικά).

Ποια είναι τα βήματα της διασύνδεσης;

Βήμα 1:

Ενεργοποίηση της υπηρεσίας διασύνδεσης ανάλογα με την εταιρία που σας παρέχει το softPOS ή φυσικό POS σας.

Α. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον Πάροχο του Τερματικού σας προκειμένου να σας δώσει τα απαιτούμενα στοιχεία/κλειδιά για την διασύνδεση.

Β. Έπειτα, από τον πίνακα ελέγχου της εφαρμογής επιλέξτε την επιλογή «Σύνδεση με εφαρμογές». Θα βρείτε μια λίστα όπως αυτή παρακάτω (ενδεικτική εικόνα).



Όσες υπηρεσίες είναι ενεργές θα εμφανίσουν δεξιά ένα πράσινο check που σημαίνει ότι το σύστημα είναι έτοιμο για να δεχτεί τερματικά της συγκεκριμένης εταιρείας.

Από την Τρίτη 17/09 θα εμφανίζονται ενεργές οι υπηρεσίες για τα τερματικά του κοινού πρωτοκόλλου & της epay, ενώ από την Τρίτη 10/09 είναι διαθέσιμη η viva.com.

Γ. Πατήστε στο γραναζάκι της υπηρεσίας που θέλετε να ενεργοποιήσετε προκειμένου να εμφανιστεί η οθόνη ενεργοποίησης της υπηρεσίας στην οποία θα πρέπει να εισάγετε τα απαραίτητα στοιχεία για να προχωρήσει η διασύνδεση. Ανάλογα με την εταιρία το σύστημα θα σας ζητήσει διαφορετικά στοιχεία για να προχωρήσει η διασύνδεση, τα οποία θα πρέπει να προμηθευτείτε από τον πάροχο του softPOS ή φυσικού POS σας.

Ενδεικτικά στην περίπτωση του κοινού πρωτοκόλλου και της epay θα εμφανιστεί μία οθόνη όπως η παρακάτω:





Δ. Επιλέξτε κατάσταση «Ενεργή» και στην συνέχεια πατήστε το πλήκτρο «Αποθήκευση».

Ε. Εφόσον η επικοινωνία με τον πάροχο του POS έχει ολοκληρωθεί σωστά, θα σας εμφανίσει πράσινο check στα δεξιά της λίστας και πλέον μπορείτε να προσθέσετε τερματικά του συγκεκριμένου παρόχου στο λογαριασμό σας.

Βήμα 2:

Εγκατάσταση του τερματικού σας στο Oxygen.

Η διαδικασία έχει μικρές διαφορές ανάλογα με την εταιρία διασύνδεσης και θα πρέπει να ακολουθήστε τις οδηγίες που θα εμφανιστούν στην οθόνη σας.

Α. Εφόσον έχετε ενεργοποιήσει τουλάχιστον μια υπηρεσία διασύνδεσης από τις παραπάνω μπορείτε να πατήσετε το πλήκτρο «Λίστα POS» ή από τον πίνακα ελέγχου της εφαρμογής την επιλογή «Διαχείριση Τερματικών EFT-POS».

Θα μεταφερθείτε σε μια οθόνη όπως η παρακάτω στην οποία θα εμφανιστούν όλα τα διαθέσιμα τερματικά από όλες τις υπηρεσίες διασύνδεσης. Από τη συγκεκριμένη οθόνη μπορείτε να εγκαταστήσετε, να διαγράψετε ή να αλλάξτε το όνομα σε κάποιο τερματικό.

Εάν δεν υπάρχει κάποιο τερματικό στη λίστα πατήστε το πλήκτρο « +Έλεγχος & Σύνδεση Τερματικών» πάνω δεξιά.



Για το κοινό πρωτόκολλο θα χρειαστεί να κάνετε εγκατάσταση το κάθε POS ξεχωριστά, καθώς η άντληση των ενεργών POS δεν θα γίνει αυτόματα με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας.

Β. Στο παράθυρο όπως το παρακάτω, μπορείτε να επιλέξετε τον τύπο του τερματικού που θέλετε να κάνετε εγκατάσταση.



Εφόσον ο συγχρονισμός ολοκληρωθεί στη λίστα σας θα εμφανιστούν τα ενεργά τερματικά σας.



Εάν το POS σας δεν εμφανίζεται στη λίστα, πατήστε «Προσθήκη Νέου» και στη συνέχεια συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία για τη συσκευή σας τα οποία τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή της συσκευής σας.

Η παρακάτω οθόνη μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την υπηρεσία σας και να μην περιλαμβάνει την επιλογή τράπεζας.





Πατήστε «Προσθήκη» ώστε να ενεργοποιηθεί η εγκατάσταση του POS σας.

Το τερματικό σας είναι έτοιμο για χρήση τόσο από το Oxygen ERP όσο και από την Cloud Ταμειακή και θα εμφανιστεί αυτόματα σχετικό παράθυρο για την επιλογή του τερματικού χρέωσης κατά την επιλογή «Κάρτας» ως τρόπο πληρωμής.

 

Σημείωση: Για να ολοκληρωθεί η διασύνδεση των τερματικών POS σας, θα χρειαστεί να πραγματοποιήσετε μια μικρή χρέωση σε κάθε τερματικό. Αν δεν γίνει αυτή η χρέωση, το POS δεν θα θεωρηθεί ως διασυνδεδεμένο.

 

Πού μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες;

Προκειμένου να δείτε αναλυτικά όλες τις οδηγίες για την διασύνδεση πατήστε εδώ.

Για οδηγίες Mellon πατήστε εδώ.

Για οδηγίες epay πατήστε εδώ (-> Οδηγοί διασύνδεσης με τον ΦΗΜ)

epay connector εδώ

Για οδηγίες για τα Ingenico POS πατήστε εδώ.

Για να ελέγξετε την συμβατότητα του τερματικού σας πατήστε εδώ.

Αν δεν μπορείτε να βρείτε τον κωδικό τερματικού που είναι αναγκαίος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία του POS σας προκειμένου να σας καθοδηγήσει.

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να καλείτε Δευτέρα - Παρασκευή 09.00 - 17.00 στο 215 215 4433 ή να στείλετε email στο info@pelatologio.gr.

 

(Τελευταία ενημέρωση: 30/09/2024)

 

 

Μας εμπιστεύονται: