Νέοι Χρόνοι Διαβίβασης Παραστατικών

Μάθετε περισσότερα για τους
νέους χρόνους διαβίβασης
από 01/01/2024

Διαβάστε εδώ

24/05/2023

Η εξέλιξη της εφαρμογής και των υπηρεσιών μας δεν σταματά. Ακούμε τα σχόλια σας, τις προτάσεις και τις ανάγκες σας και από σήμερα είναι διαθέσιμη η νέα αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία προσθέτει επιπλέον λειτουργικότητα στην εφαρμογή και αναβαθμίζει τις υπάρχουσες λειτουργίες.

Οι σημαντικότερες αλλαγές / προσθήκες στην συγκεκριμένη αναβάθμιση είναι οι παρακάτω:

1. Γρήγορη Λιανική στην Cloud Ταμειακή με υποστήριξη εξωτερικού Barcode Scanner

Γρήγορη Λιανική με Cloud Ταμειακή και Barcode Scanner

Πλέον η Cloud Ταμειακή υποστηρίζει εξωτερικό Barcode Scanner για γρήγορη λιανική καθώς επίσης και barcode συντομεύσεις για έκδοση, εκτύπωση και νέα απόδειξη χωρίς την ανάγκη να αγγίξετε το κινητό ή το tablet σας (εκτός από την επιλογή του τρόπου πληρωμής). Η λειτουργία είναι συμβατή με όλα τα εξωτερικά barcode scanners τα οποία υποστηρίζουν Enter μετά την ανάγνωση (τα περισσότερα της αγοράς) και λειτουργεί αυτόματα χωρίς επιπλέον εγκατάσταση ή ρυθμίσεις. Αντλεί αυτόματα τα προϊόντα που έχουν αριθμητικό barcode από τις ενεργές κατηγορίες της ταμειακής και θα εξυπηρετήσει επιχειρήσεις όπου υπάρχει ανάγκη να εξυπηρετηθεί μεγάλος αριθμός χρηστών και με μεγάλο όγκο προϊόντων όπως καταστήματα με ρούχα, εξοπλισμό, mini markets κτλ.

2. Νέα μορφή απόδειξης και δυνατότητα αλλαγής του μεγέθους των γραμμάτων.

Διαμόρφωση αποδείξεων λιανικής από cloud ταμειακή

Η Cloud Ταμειακή κατά την εκτύπωση υποστηρίζει 2 διαφορετικές μορφές απόδειξης ανάλογα με τον τύπο του εκτυπωτή σας και από σήμερα η κανονική εκτύπωση για θερμικούς εκτυπωτές των 80-100mm υποστηρίζει τη δυνατότητα αλλαγής του μεγέθους των γραμμάτων στην απόδειξη καθώς και δυνατότητα απόκρυψης του iview.gr code δημιουργώντας αποδείξεις 30% μικρότερες σε μέγεθος εξοικονομώντας χαρτί και επιταχύνοντας τη διαδικασία εκτύπωσης.

3. Μετατροπή Δελτίων Αποστολής σε Δελτία Παραλαβής.

Μετατροπή δελτίων αποστολής σε δελτία παραγγελίας

Προστέθηκε η δυνατότητα μετατροπής δελτίων αποστολής σε δελτία παραλαβής και το ανάποδο. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα εξυπηρετήσει περιπτώσεις κατά τις οποίες η επιχείρηση λαμβάνει προϊόντα τα οποία αργότερα πρέπει να επιστραφούν ή να αποσταλούν σε διαφορετική διεύθυνση (για παράδειγμα παραλαβή εξοπλισμού για επισκευή). Σε κάθε περίπτωση η εφαρμογή ενημερώνει κανονικά το απόθεμα στις αποθήκες.

4. Προεπιλογή εξόφλησης στις αποδείξεις λιανικής και επέκταση της λίστας εξόδων

Λίστα εξόδων - Επιλογές

Από τον πίνακα ελέγχου μπορεί πλέον να οριστεί εάν οι αποδείξεις λιανικής θα εξοφλούνται αυτόματα ή όχι κατά την έκδοση τους (κατά τα πρότυπα των τιμολογίων) ενώ στη λίστα εξόδων μπορείτε να ορίσετε εάν η εφαρμογή θα εμφανίζει τα πιο πρόσφατα παραστατικά εξόδων ή το σύνολο των παραστατικών που δεν έχουν ακόμα εξοφληθεί (Πίνακας Ελέγχου / Ρυθμίσεις Εξόδων).

5. Εξόφληση εξόδων με παρακράτηση φόρου

Παρακράτηση φόρου στα έξοδα - Εξόφληση παρακράτησης

Άλλαξε ο τρόπος διαχείρισης των παραστατικών εξόδων τα οποία περιλαμβάνουν παρακράτηση φόρου. Πλέον η εφαρμογή θεωρεί εξοφλημένο το παραστατικό για τον πελάτη με βάση την πληρωτέα αξία του παραστατικού χωρίς την ανάγκη καταχώρησης επιπλέον πληρωμής για το ποσό της παρακράτησης το οποίο μπορούσε να οδηγήσει σε ασυμφωνία στη καρτέλα του πελάτη. Αν χρειαστεί, για λόγους οργάνωσης, η πληρωμή μπορεί να καταχωρηθεί ανεξάρτητα σε έναν γενικό πελάτη «Εφορία» χωρίς να επηρεάζει τα αποτελέσματα του προμηθευτή.

6. Export online payments σε αρχείο Excel

Export Online πληρωμών σε Excel

Προστέθηκε η δυνατότητα export σε αρχείο excel της λίστας των oxygen payments / payment links είτε έχουν εξοφληθεί είτε είναι σε εκκρεμότητα καθώς επίσης και το ποσό των κρατήσεων ανά συναλλαγή. Η συγκεκριμένη λειτουργία θα διευκολύνει όσους πραγματοποιούν καθημερινά μεγάλο όγκο συναλλαγών και χρειάζονται περισσότερη ανάλυση και επεξεργασία εκτός της εφαρμογής.

7. Δυνατότητα αναζήτησης προϊόντων με βάση το ΦΠΑ.

Αναζήτηση προϊόντων με βάση το ΦΠΑ

Πλέον είναι δυνατή η αναζήτηση προϊόντων με βάση το ΦΠΑ που αυτά έχουν. Χαρακτηριστικό που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο όταν έχουμε προϊόντα με διαφορετικά ΦΠΑ ή θέλουμε να προχωρήσουμε σε μαζική αλλαγή/διόρθωση προϊόντων που έχουν περαστεί στην εφαρμογή από αρχείο Excel με λανθασμένο ποσοστό ΦΠΑ.

8. Επιπλέον λειτουργίες

Προστέθηκαν πολλές επιπλέον λειτουργίες και βελτιώθηκαν σημεία που κρίναμε ότι έπρεπε να βελτιωθούν όπως οι εκτυπώσεις στο OxygenHR, προστέθηκε η δυνατότητα επανα-υπολογισμού του αρχικού & τρέχον υπολοίπου στα τιμολόγια, προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης του υπολοίπου και στις αποδείξεις είσπραξης καθώς και συντομεύσεις μετά την δημιουργία εξόδων για την πιο γρήγορη, συνεχόμενη καταχώρηση.

Μας εμπιστεύονται: