10/06/2022

Νέα αναβάθμιση της εφαρμογής v 1.96

Το καλοκαίρι ξεκίνησε, η θερμοκρασία ανέβηκε και μαζί με τις πρώτες βουτιές ήρθε και η τωρινή αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία προσθέτει νέα χαρακτηριστικά, βελτιώνει πολλές λειτουργίες και θέτει τις βάσεις για επιπλέον λειτουργίες που θα είναι διαθέσιμες το επόμενο χρονικό διάστημα.

Τα σημαντικότερα σημεία της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι
 

1.Συντομεύσεις με προϊόντα στην Cloud Ταμειακή και ανέπαφες πληρωμές από το smartphone σας.

Πλέον μπορείτε να προσθέσετε προϊόντα και υπηρεσίες σε έτοιμα πλήκτρα στην CLOUD Ταμειακή για γρηγορότερη τιμολόγηση. Οι συντομεύσεις μπορούν να είναι ξεχωριστές για κάθε χρήστη της ταμειακής και με διαφορετική σειρά / χρώμα για γρηγορότερη χρήση.

Παράλληλα προστέθηκε η δυνατότητα μέσα από τη CLOUD Ταμειακή ο κάθε χρήστης να δει, να εκτυπώσει και να στείλει ξανά τα πιο πρόσφατα παραστατικά που έχει εκδώσει.

Cloud Ταμειακή στο κινητό και ανέπαφη χρέωση κάρτας με android

Έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα μέσα από τη Cloud Ταμειακή για όσους έχουν viva wallet POS να πραγματοποιούν από το κινητό τους τηλέφωνο τόσο την έκδοση της απόδειξης όσο και την αυτόματη εξόφληση της ανέπαφα με τη χρεωστική ή πιστωτική κάρτα με ένα ενοποιημένο παραστατικό.

 

2.Προστέθηκε η δυνατότητα διαφορετικών τίτλων ανάλογα τη σειρά στο σύνολο των παραστατικών.

Πλέον μπορούν να καλυφθούν όλες οι ανάγκες τιμολόγησης, έκδοσης προσφορών και ειδικών εντύπων αφού κάθε παραστατικό μπορεί να έχει διαφορετικό τίτλο ανάλογα με τη σειρά του. Επιπλέον προστέθηκε η δυνατότητα διαφορετικών σειρών και στα πιστωτικά ΦΠΑ.

Custom Σειρές και τίτλοι παραστατικών


3.Δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από προμηθευτή 

Για καλύτερη οργάνωση των εισπράξεων/πληρωμών πλέον προστέθηκε στις πληρωμές και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από προμηθευτή έτσι ώστε η οργάνωση του ταμείου να είναι ευκολότερη.

Επιστροφή χρημάτων από προμηθευτή


4. Πιστωτικά αυτοτιμολόγησης

Προστέθηκε ως αυτόνομο παραστατικό το πιστωτικό αυτοτιμολόγησης το οποίο μπορεί να έχει τις δικές τους σειρές και ξεχωριστές αναφορές στη περίπτωση που υπάρχει ανάγκη αναίρεσης με λογιστικό τρόπο παραστατικών αυτοτιμολόγησης. Και σε αυτή τη περίπτωση μπορούν να δημιουργηθούν ξεχωριστές σειρές με διαφορετικούς τίτλους ανάλογα τις ανάγκες.

Πιστωτικά Αυτοτιμολόγησης


5. Επεκτάθηκε η αναφορά ΦΠΑ για επιλεγμένες περιόδους

Πλέον στην αναφορά ΦΠΑ μπορείτε να δείτε για την επιλεγμένη περίοδο και τη διαφορά του ΦΠΑ εσόδων – εξόδων για καλύτερη οργάνωση και έλεγχο του ΦΠΑ που πρέπει να καταβάλετε ή του τι επιστροφή / συμψηφισμό πρέπει να περιμένετε.  Επιπρόσθετα η αναφορά πλέον είναι διαθέσιμη και σε Excel για περισσότερη επεξεργασία στον υπολογιστή σας.

Ανάλυση ΦΠΑ επιλεγμένης περιόδου


6. Επιλογή τιμής προϊόντος στις ειδοποιήσεις ανάλογα τη χρήση (χονδρική ή λιανική)

Πλέον οι Ειδοποιήσεις (έντυπο πασπαρτού) ανάλογα με τη σειρά μπορείτε να ορίσετε η αναζήτηση εάν θα σας φέρνει τιμές χονδρικής ή λιανικής από την αποθήκη σας. Χαρακτηριστικό ιδιαίτερα χρήσιμο στη περίπτωση που κάποιος θέλει να χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο έντυπο ταυτόχρονα ως δελτίο παραγγελίας από το προμηθευτή του (τιμές αγοράς) και ως δελτίο παραγγελίας από το πελάτη (τιμή πώλησης).

Επιλογή διαφορετικής τιμής από την αποθήκη ανάλογα τον τύπο της παραγγελίας


7. Ένωση πολλαπλών επαφών σε μια

Μπορείτε να επιλέξετε πολλαπλές επαφές (με το ίδιο ΑΦΜ ή χωρίς ΑΦΜ) και να ενώσετε τα στοιχεία τους σε μια ενιαία επαφή κερδίζοντας χρόνο και αποκτώντας ευκολότερα εικόνα για τις κινήσεις πελατών που έχουν περαστεί περισσότερες από μια φορές στην εφαρμογή (είτε σκόπιμα είτε από λάθος). Η ένωση των επαφών, ενοποιεί το σύνολο των συνοδευτικών εγγραφών όπως τιμολόγια, εισπράξεις, κινήσεις, στατιστικών κτλ. Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν πολλαπλές επαφές με το ίδιο ΑΦΜ και πρέπει να ενωθούν σε μια ώστε να μπορεί να λειτουργήσει η γέφυρα με τις εφαρμογές του λογιστή σας.

Merge Επαφών - Συγχώνευση επαφών


8. Ένωση όμοιων προϊόντων από πολλαπλά Δελτία Αποστολής σε Τιμολόγιο

Η εφαρμογή μπορεί πλέον να σας ενώσει τις ποσότητες όμοιων προϊόντων από πολλαπλά Δελτία Αποστολής σε Τιμολόγιο ή απόδειξη αποφεύγοντας έτσι να έχετε τιμολόγιο με δεκάδες όμοιες γραμμές. Επιπλέον θα ενώσει τις όποιες έξτρα γραμμές υπάρχουν στα Δ.Α. (που έχουν για παράδειγμα τον αριθμό παρτίδας) και θα μεταφερθούν στη νέα ενοποιημένη γραμμή του τιμολογίου. Το χαρακτηριστικό αυτό θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο σε επιχειρήσεις που προμηθεύουν τακτικά καταστήματα με όμοια προϊόντα και τιμολογούν συγκεντρωτικά παράγοντας πλέον σαφώς μικρότερα τιμολόγια.

Ένωση πολλαπλών δελτίων αποστολής σε ένα τιμολόγιο/απόδειξη

Η παραπάνω λειτουργία προϋποθέτει τα προϊόντα στα Δ.Α. να είναι από την αποθήκη και σε αυτή τη περίπτωση η τιμή μονάδας θα υπολογιστεί από τη τρέχουσα τιμή που έχει το συγκεκριμένο προϊόν στην αποθήκη.


9. Δυνατότητα έκδοσης μηδενικής Απόδειξης Παροχής Υπηρεσιών για γιατρούς

Υλοποιήθηκε βάση των νέων προδιαγραφών της ΑΑΔΕ η δυνατότητα έκδοσης και αποστολής στο myDATA μηδενικής αξίας αποδείξεων παροχής υπηρεσιών η οποία είναι απαραίτητη σε ιατρικά επαγγέλματα και στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει χρέωση (π.χ. κάλυψη από ταμείο ή δωρεάν εξέταση) όμως η έκδοση παραστατικού είναι υποχρεωτική.  

Μηδενικό Παραστατικό


10. Δυνατότητα έκπτωσης ανά πελάτη και στις ειδοποιήσεις

Η δυνατότητα έκπτωσης προστέθηκε και στις ειδοποιήσεις η οποία περνάει και κατά τη μετατροπή των ειδοποιήσεων σε φορολογικά παραστατικά για καλύτερη οργάνωση και διευκόλυνση της διαδικασίας.

Έκπτωση πελάτη στις ειδοποιήσεις - παραγγελίες
 

Έγιναν παράλληλα πολλές βελτιώσεις και αναβαθμίσεις σε μικρά σημεία της εφαρμογής, της ταχύτητας σε ορισμένες διαδικασίες και στην υποβολή των παραστατικών στο myDATA.