01/10/2021
Μετά από πολλές παρατάσεις ξεκίνησε σήμερα και επίσημα η υποχρεωτική υποβολή των παραστατικών στο myDATA για όλες τις επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες. Έχετε συνδεθεί; Είναι ο λογαριασμός έτοιμος για την αποστολή των παραστατικών σας;
Ελέγξτε την κατάσταση του λογαριασμού σας από το συννεφάκι επάνω δεξιά να έχει πράσινο χρώμα και ιδανικά κανέναν αριθμό μέσα σε γκρι ή κόκκινο κύκλο.
Εάν δεν έχετε ολοκληρώσει τη διασύνδεση του λογαριασμού σας, σας προτρέπουμε να το κάνετε άμεσα αφού είναι πολύ πιθανό να υπάρχουν σημαντικά προβλήματα με τα παλαιότερα παραστατικά σας και να μη μπορούν να υποβληθούν.
Τι πρέπει να κάνετε
1. Αποκτήστε κωδικούς myDATA REST API για ERP από την ΑΑΔΕ
2. Ενεργοποιήστε το myDATA στο λογαριασμό σας και προσθέστε τους κωδικούς σας από το Πίνακα Ελέγχου / myDATA.
3. Ρυθμίστε το λογαριασμό σας με τους σωστούς χαρακτηρισμούς
Πως θα αποκτήσετε κωδικούς από την ΑΑΔΕ
Δείτε τις αναλυτικές οδηγίες για την απόκτηση κωδικών και ενεργοποίησης της διασύνδεσης πατώντας το παρακάτω πλήκτρο
Τι πρέπει να προσέξετε
1. Για όλα τα παραστατικά σας από σήμερα και μετά θα πρέπει να γίνεται άμεση υποβολή τους στο myDATA. Σε περίπτωση προβλήματος στην υποβολή φροντίστε για την ταχύτερη δυνατή υποβολή τους μόλις αυτό γίνει εφικτό.
2. Καταχωρήστε τα παραστατικά σας από την αρχή της χρονιάς και προσέξτε την αρίθμηση και τις ημερομηνίες τους. Θα πρέπει να έχουν λογική σειρά και φυσικά τον αριθμό και την ημερομηνία του χειρόγραφου. Θα πρέπει να υποβληθούν σταδιακά μέχρι και την 31/03/2022.
3. Προσέξτε κατά την ηλεκτρονική έκδοση των παραστατικών σας την καταχώρηση των κρατήσεων, των παρακρατήσεων και των χαρτοσήμων αφού πρέπει να γίνεται μέσα από την επιλογή «ΦΟΡΟΙ» και όχι όπως το κάνατε μέχρι σήμερα χειρόγραφα.
4. Συνεννοηθείτε με το λογιστή σας εάν μέχρι σήμερα έχει υποβάλει κάποια από τα παραστατικά σας. Αυτά τα οποία έχει υποβάλει δεν υπάρχει ανάγκη να τα περάσετε και δεν πρέπει να υποβληθούν ξανά.
Εάν έχετε απορίες, χρειάζεστε διευκρινήσεις ή βοήθεια φυσικά είμαστε στη διάθεση σας τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσα από το ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας.
Όσοι έχετε ενεργοποιήσει το myDATA και κάποιο από τα παραστατικά σας δεν έχει υποβληθεί στο myDATA παρακαλούμε δείτε από το μενού «Στοιχεία myDATA / Αναφορά Επικοινωνίας & Σφαλμάτων» τον λόγο και εάν χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια προτιμήστε την επικοινωνία με το ενσωματωμένο σύστημα επικοινωνίας ώστε η ομάδα μας να έχει τον απαραίτητο χρόνο να ελέγξει τις εγγραφές σας.