12/09/2021

Παραμένουμε προσηλωμένοι στο στόχο μας. Να σας προσφέρουμε την πιο ενημερωμένη και εύχρηστη εφαρμογή συνολικής επιχειρηματικής οργάνωσης, ηλεκτρονικής τιμολόγησης και online χρέωσης καρτών ακούγοντας πάντα τις προτάσεις και τις συμβουλές σας. Από σήμερα είναι διαθέσιμη για όλους τους χρήστες ακόμα μια σημαντική αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία προσθέτει επιπλέον λειτουργικότητα και νέες δυνατότητες στην εφαρμογή.

Τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης αναβάθμισης περιλαμβάνουν:


Πολλαπλή επιλογή Tasks και αλλαγή της κατάστασης τους

Θα βοηθήσει ιδιαίτερα όσους πραγματοποιούν πολλαπλές εργασίες και οργανώνουν μεγαλύτερες ομάδες συνεργατών/υπαλλήλων έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο κατά την διαχείριση των εργασιών τους.

Αλλαγή κατάστασης των tasks μαζικά

Δυνατότητα προσθήκης απεριόριστων επιπλέον στοιχείων στις επαφές σας

Πλέον στη καρτέλα με τα στοιχεία του πελάτη εκτός από τις πολλαπλές διευθύνσεις μπορείτε να προσθέσετε απεριόριστες επιπλέον πληροφορίες όπως τηλεφωνικούς αριθμούς, email λογαριασμούς και γενικά στοιχεία που θα σας εξυπηρετήσουν στο κομμάτι της οργάνωσης των επαφών σας (όλα τα στοιχεία μπορούν να εξαχθούν και σε αρχείο Excel).

Επιπλέον δεδομένα στις επαφές σας - CRM λειτουργίες

ΦΠΑ χωρών του εξωτερικού (νέα νομοθεσία) + Περιγραφές στο ΦΠΑ

Από τον πίνακα ελέγχου υπάρχει πλέον η δυνατότητα εισαγωγής πολλαπλών συντελεστών ΦΠΑ για τις χώρες του εξωτερικού σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία πλήρως συμβατή με τις απαιτήσεις του myDATA. Παράλληλα για την ευκολότερη επιλογή του ΦΠΑ μπορείτε να προσθέσετε περιγραφικούς τίτλους για κάθε συντελεστή.

Επιλογές ΦΠΑ για χώρες του εξωτερικού - Συμβατότητα με το myDATA

Εμφάνιση υπολοίπου πελάτη κατά την τιμολόγηση

Κατά την διαδικασία τιμολόγησης η εφαρμογή εμφανίζει αυτόματα το υπόλοιπο του πελάτη πριν ακόμα εκδώσετε το παραστατικό σας έτσι ώστε να έχετε μια καλύτερη και αμεσότερη εικόνα των οικονομικών σας (υπολογίζει μόνο το υπόλοιπο πελάτη και όχι συγκεντρωτικό υπόλοιπο στην περίπτωση που είναι και προμηθευτής σας).

Υπόλοιπο του πελάτη κατά τη διαδικασία τιμολόγησης

Επιλογή γλώσσας από το λογότυπο και αυτόματη εισαγωγή όρων/σχολίων

Μπορείτε να ορίσετε η εναλλαγή της γλώσσας του παραστατικού να αλλάζει αυτόματα με την επιλογή του λογοτύπου (για παράδειγμα ένα λογότυπο για τα Αγγλικά και ένα λογότυπο για τα Ελληνικά). Πλέον με την εναλλαγή της γλώσσας η εφαρμογή θα αντλήσει αυτόματα και τους αντίστοιχους όρους που έχουν οριστεί για την κάθε γλώσσα στις ρυθμίσεις παραστατικών.

Δυναμική αλλαγή της γλώσσας από το λογότυπο

Εισαγωγή και ανανέωση επαφών από αρχείο Excel

Έγιναν σημαντικές βελτιώσεις στην εξαγωγή και εισαγωγή επαφών από αρχείο Excel. Η εξαγωγή των επαφών σε Excel έγινε πιο ολοκληρωμένη ενώ κατά την εισαγωγή επαφών από αρχείο η εφαρμογή πραγματοποιεί αυτόματη αντιστοίχιση των πεδίων της με βάση τις στήλες του Excel.

Σημαντικά χρήσιμο χαρακτηριστικό επίσης είναι η μαζική ανανέωση των επαφών από αρχείο Excel. Εάν μια επαφή περιλαμβάνει κωδικό πελάτη (μοναδικός για κάθε επαφή) μπορείτε να ανανεώσετε τα στοιχεία της εύκολα και μαζικά.

Εύκολη εισαγωγή επαφών από αρχείο Excel με αυτόματη αντιστοίχιση των πεδίων

Περιορισμός υποχρηστών σε συγκεκριμένες ομάδες επαφών.

Για καλύτερη οργάνωση, ασφάλεια και για να αποφευχθούν λάθη πλέον μπορείτε να δώσετε πρόσβαση σε αναζήτηση, προβολή και τιμολόγηση μόνο σε συγκεκριμένες ομάδες επαφών για κάθε υποχρήστη της εφαρμογής (οι υποχρήστες μπορούν να δουν τα τιμολόγια που έχουν εκδοθεί, όχι όμως να τα επεξεργαστούν ή να δημιουργήσουν νέα).

Περιορισμός των χρηστών σε συγκεκριμένες ομάδες επαφών

Παράλληλα έγιναν δεκάδες ακόμα μικρότερες βελτιώσεις και προστέθηκαν επιπλέον δυνατότητες παραμετροποίησης όπως το αν η τιμή μονάδας περιλαμβάνει ή όχι ΦΠΑ στις ειδοποιήσεις, προεπιλογές στις αποδείξεις λιανικής, επιπλέον φίλτρα στις αναφορές πωλήσεων προϊόντων αλλά και σημαντικές βελτιώσεις οι οποίες βελτίωσαν ακόμα περισσότερο τη ταχύτητα της εφαρμογής και τις διαδικασίες που αφορούν το myDATA.