Νέοι Χρόνοι Διαβίβασης Παραστατικών

Μάθετε περισσότερα για τους
νέους χρόνους διαβίβασης
από 01/01/2024

Διαβάστε εδώ

17/05/2020

Παρά τις δυσκολίες που έχουν προκύψει στον επιχειρηματικό κόσμο με την πανδημία του COVID-19 η ανάπτυξη και η εξέλιξη της εφαρμογής δεν έχει σταματήσει καθόλου και συνεχώς βελτιώνουμε τα χαρακτηριστικά της αλλά και σχεδιάζουμε νέες λειτουργίες οι οποίες θα φανούν χρήσιμες στις σύγχρονες επιχειρήσεις και επαγγελματίες.

Από σήμερα είναι διαθέσιμη η νέα αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία περιλαμβάνει :

1.    Εμφάνιση πιο πρόσφατα καταχωρημένων επαφών η οποία είναι διαθέσιμη από την ενότητα ομάδες επαφών. Επίσης έγινε σημαντική διόρθωση στην γρήγορη αναζήτηση των επαφών για καλύτερο φιλτράρισμα των αποτελεσμάτων.

Εμφάνιση πρόσφατων καταχωρήσεων / πρόσφατων επαφών


2.    Προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης αποδείξεων πληρωμής / εξόφλησης για τιμολόγια ή προσωπικά έξοδα που έχετε κάνει σε Α4.

Εκτύπωση αποδείξεων πληρωμής


3.    Ανανεώθηκε το Ημερολόγιο για ταχύτερη λειτουργία και προστέθηκε η νέα λειτουργία «Ημερολόγιο / Ατζέντα» από την οποία μπορείτε να δείτε ανά ημέρα και ώρα το σύνολο των υποχρεώσεων σας και των εκκρεμοτήτων σας (tasks,τηλεφωνήματα, προσφορές, έξοδα κτλ). Επίσης ανανεώθηκε η λειτουργία της ενότητας «Ημέρα» η οποία εμφανίζει πλέον τις υποχρεώσεις σαν χωρισμένες σε «ολοήμερες εργασίες» ή εργασίες οι οποίες πρέπει να γίνουν συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Αναβάθμιση στις λειτουργίες ημερολογίου


4.    Βελτιώθηκε η λειτουργία των tabs/καρτέλες στη διαχείριση προϊόντων αλλά και στις ρυθμίσεις του πίνακα ελέγχου στη διαχείριση χρηστών / τιμολογίων / παραστατικών για την ευκολότερη οργάνωση και κατηγοριοποίηση των επιλογών.

Προσθήκη νέων tabs στον πίνακα ελέγχου


5.    Αναβαθμίστηκε ο τρόπος επικοινωνίας με την τεχνική υποστήριξη μέσα από το ενσωματωμένο ταχυδρομείο και πλέον δεν χρειάζεται να επιλέξετε το που θα σταλεί το μήνυμα σας αλλά μόνο να επιλέξετε την κατηγορία στην οποία ανήκει έτσι ώστε να λάβετε ακόμα πιο άμεση απάντηση. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στις κατηγορίες «Τεχνικό Πρόβλημα», «Γενική Ερώτηση», «Σχετικά με τις συνδρομές» και «Νέο Χαρακτηριστικό». Παράλληλα βελτιώθηκε ο τρόπος διαχείρισης στο παρασκήνιο των αιτημάτων σας για καλύτερη οργάνωση και ταχύτερη απάντηση.

Αναβάθμιση συστήματος τεχνικής υποστήριξης


6.    Πλέον η εφαρμογή ελέγχει εάν έχουν εκδοθεί παραστατικά σε κάποια συγκεκριμένη σειρά και δεν αφήνει την τροποποίηση της ώστε να αποφευχθούν λάθη κατά τη χρήση.

7.    Προστέθηκε η δυνατότητα ανανέωσης / επέκτασης της συνδρομής σας ανεξάρτητα από το εάν πλησιάζει η ημερομηνία λήξης της ή όχι.

 

Παράλληλα έγιναν πολλές διορθώσεις και βελτιώσεις στο κομμάτι εισαγωγής των επαφών, στην αναζήτηση, στο μέγεθος των popup παραθύρων και προετοιμάστηκε το έδαφος για την ενεργοποίηση του module διασύνδεσης με το myData μόλις αυτό γίνει διαθέσιμο και μπει σε εφαρμογή από την ΑΑΔΕ. 
 

Μας εμπιστεύονται: