31/12/2022
Το δικό μας 2022!
Μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις μέσα στην οποία οι επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες κλήθηκαν να διαχειριστούν τις εμπορικές και οικονομικές δυσκολίες των δύο τελευταίων ετών της πανδημίας αλλά και την καλπάζουσα αύξηση των τιμών σχεδόν σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας.
Εμείς μείναμε δυνατοί μέσα σε αυτό και την χρονιά που μας πέρασε καταφέραμε πολλά.
16/12/2022
Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 17/12 από τις 02:00 έως και τη Κυριακή 18/12 στις 23:00 η πλατφόρμα myDATA θα είναι εκτός λειτουργίας λόγω αναβαθμίσεων από την ΑΑΔΕ.
Εάν υπάρχει ανάγκη έκδοσης παραστατικών θα προχωρήσετε κανονικά στην έκδοση τους και σε ολοκλήρωση της συναλλαγής με τους πελάτες σας. Στη συνέχεια:
Όσοι χρήστες έχουν διασύνδεση myDATA ERP θα πρέπει να στείλετε από τη Δευτέρα τα παραστατικά σας (από τη λίστα παραστατικών μενού 3 παύλες/myDATA/Άμεση Υποβολή ή μαζικά από την ενότητα Εργαλεία / myDATA Έσοδα).
Όσοι χρήστες έχουν διασύνδεση υπηρεσίας παρόχου Oxygen θα συνεχίσουν να εκδίδουν κανονικά τα παραστατικά τους και θα υποβληθούν σε δεύτερο χρόνο από την ομάδα υποστήριξης.
15/12/2022
Το Oxygen Pelatologio είναι εγκεκριμένος προμηθευτής για τα προγράμματα “Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ” της δράσης “Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρήσεων”. Η συγκεκριμένη δράση, επιδοτεί δαπάνες που αφορούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό μικρών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, έως 90% με τη μορφή Voucher (ηλεκτρονικών επιταγών).
Μέσα από αυτό το πρόγραμμα, 100.000 μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα χρηματοδοτηθούν με 180 εκατ. ευρώ για τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους. Στόχος είναι να ενισχυθεί η ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ σε διάφορους κλάδους της οικονομίας.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εξαργύρωση του Voucher εδώ.
24/11/2022
Είναι τιμή και χαρά μας η συμμετοχή μας στο Innodays 2022, τριήμερο Καινοτομίας που διοργανώνεται 25-27 Νοεμβρίου 2022 στο διεθνές εκθεσιακό κέντρο Κρήτης με τη συμμετοχή καινοτόμων εταιριών από ολόκληρη την Ελλάδα και τη συμμετοχή του Ιδρύματος Τεχνολογίας Έρευνας, του Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης, του Πανεπιστήμιου και Πολυτεχνείου Κρήτης και ερευνητικών ομάδων διεθνούς βεληνεκούς.
Θα είναι χαρά μας να μας επισκεφθείτε στο περίπτερο Β12 αλλά και να παραβρεθείτε στην παρουσίαση των υπηρεσιών και των καινοτομιών της Oxygen στις 26/11/2022 στις 15:30 στον χώρο του διεθνούς εκθεσιακού κέντρου.
Δείτε εδώ περισσότερα για την διοργάνωση Innodays 2022
08/10/2022
Ακόμα μια προγραμματισμένη αναβάθμιση της εφαρμογής έχει εφαρμοστεί από σήμερα και είναι διαθέσιμη στο λογαριασμό σας η οποία περιλαμβάνει πολλά νέα χαρακτηριστικά αλλά και βελτιώσεις σε υπάρχουσες διαδικασίες με βάση τα δικά σας σχόλια, τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας. Η εξέλιξη και η επέκταση της εφαρμογής είναι διαρκής. Συνεχίζουμε και καταγράφουμε συστηματικά τα μηνύματα και τις προτάσεις σας με σκοπό πάντα να σας προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες με τον πιο εύχρηστο και απλό τρόπο.
18/09/2022
Η έκθεση BEYOND στη Θεσσαλονίκη με σύνθημα το «Get Future Ready» έχει ως στόχο να αναδείξει καινοτόμες επιχειρήσεις και υπηρεσίες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό επιχειρήσεων και κράτους.
Η Oxygen θα είναι εκεί 29/10 - 1/11 και σας προσκαλούμε να επισκεφθείτε το περίπτερο μας, να γνωριστούμε και να ενημερωθείτε από κοντά για τις υπηρεσίες μας και πως μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τα επιχειρηματικά σας πλάνα.
15/09/2022
Γνωρίστε τις υπηρεσίες μας και πως μπορεί η πλατφόρμα Oxygen να βοηθήσει την επιχείρηση σας και το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Σας προσκαλούμε στο 3o GR.EC.A Friday’s Workshop το οποίο θα διεξαχθεί τη Παρασκευή 23/09/2022 – 15:00 μέσω της πλατφόρμας Zoom.
Τα GR.EC.A Friday's Workshops αποτελούν μία πρωτοβουλία του GR.EC.A., με βασικό στόχο την εκπαίδευση των επαγγελματιών πάνω σε επίκαιρα θέματα του ηλεκτρονικού εμπορίου και εν γένει του ηλεκτρονικού επιχειρείν.
02/07/2022
Για πρώτη φορά ανακοινώνουμε ενδιάμεσο και όχι κύριο update και αυτό γιατί αποφασίσαμε να συμπεριλάβουμε αρκετά χρήσιμα χαρακτηριστικά και βελτιώσεις που εσείς μας έχετε ζητήσει αλλά και σημαντικές αλλαγές που θα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τη λειτουργία της εφαρμογής αλλά και της Cloud Ταμειακής...
10/06/2022
Το καλοκαίρι ξεκίνησε, η θερμοκρασία ανέβηκε και μαζί με τις πρώτες βουτιές ήρθε και η τωρινή αναβάθμιση της εφαρμογής η οποία προσθέτει νέα χαρακτηριστικά, βελτιώνει πολλές λειτουργίες και θέτει τις βάσεις για επιπλέον λειτουργίες που θα είναι διαθέσιμες το επόμενο χρονικό διάστημα.
Μεταξύ των βασικών χαρακτηριστικών της συγκεκριμένης αναβάθμισης είναι η προσθήκη συντομεύσεων από την αποθήκη στη Cloud Ταμειακή, η άθροιση ποσοτήτων κατά τη μετατροπή Δελτίων Αποστολής σε Τιμολόγια, η ένωση ίδιων επαφών καθώς και η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων από προμηθευτή...
17/05/2022
ΔΩΡΕΑΝ WEBINAR - Hosthub.com + Ηλεκτρονική Τιμολόγηση Oxygen - Πέμπτη 19/05/2022 - 18:30
Γνωρίστε το hosthub.com. Τη Νο#1 πλατφόρμα (channel manager) διαχείρισης κρατήσεων βραχυχρόνιας μίσθωσης και πως η συνεργασία με το Oxygen αυτοματοποιεί τη διαδικασία έκδοσης των παραστατικών σας και της υποβολής τους στο myDATA.
Για να παρακολουθήσετε το webinar (Πέμπτη 19/05/2022 – 18:30) θα πρέπει να κάνετε μια δωρεάν εγγραφή στο παρακάτω σύνδεσμο.
https://app.livewebinar.com/777-681-851
21/04/2022
Η ομάδα ανάπτυξης και υποστήριξης του Oxygen σας εύχεται ολόψυχα χρόνια πολλά με υγεία, ευημερία και πάντα επιχειρηματικές επιτυχίες. Μείνετε προσεκτικοί και ασφαλείς περνώντας αυτές τις ημέρες με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Το τηλεφωνικό μας κέντρο θα είναι κλειστό την Παρασκευή 22/04 και τη Δευτέρα 25/04 όμως η υποστήριξη μέσα από το εσωτερικό σύστημα θα παραμείνει κανονικά σε λειτουργία.
21/02/2022
Στις 25 & 26 Φεβρουαρίου η εταιρία μας θα συμμετάσχει στο Get Hired Live, ένα event εύρεσης εργασίας στο Ηράκλειο Κρήτης, όπου οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται να εργαστούν μαζί μας, θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν απευθείας συνεντεύξεις με εκπροσώπους μας.
Μάθετε περισσότερα και δηλώστε συμμετοχή μέχρι και τις 21/02 από εδώ >> https://lnkd.in/dN5F8PtS
Δείτε τις ανοικτές θέσεις εργασίας εδώ
09/02/2022
Σας ενημερώνουμε ότι έχει προγραμματιστεί διακοπή των υπηρεσιών της ΓΓΠΣΔΔ από την ΑΑΔΕ από τη Παρασκευή 11/02/2022 – 17:00 έως και τη Κυριακή 13/02/2022 – 18:00.
Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα αναμένουμε πρόβλημα λειτουργίας ή καθόλου διαθεσιμότητα στα παρακάτω σημεία: «Άντληση στοιχείων με το ΑΦΜ» και «Υποβολή των παραστατικών στο myDATA».
Σε περίπτωση που η υποβολή των παραστατικών στο myDATA δεν είναι δυνατή, εσείς, συνεχίζετε κανονικά τη διαδικασία τιμολόγησης και αποστολής των παραστατικών προς τους πελάτες σας.
Θα πρέπει να κάνετε την υποβολή των παραστατικών σας τις επόμενες ημέρες μέσα από τα Εργαλεία / myDATA έσοδα / μαζική – Άμεση υποβολή ή μεμονωμένα από τη λίστα παραστατικών (μενού 3 παύλες / myDATA / Άμεση υποβολή).
Δείτε την επίσημη ανακοίνωση της ΓΓΠΣ εδώ
05/02/2022
Πιστοί στο ραντεβού μας και προσηλωμένοι στη διαρκή βελτίωση και εξέλιξη των υπηρεσιών μας από σήμερα είναι διαθέσιμη η νέα αναβάθμιση της εφαρμογής με την οποία προστίθενται πολλά νέα χαρακτηριστικά τα οποία είμαστε σίγουροι ότι θα βελτιώσουν την ευχρηστία και την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής στην επιχειρηματική σας καθημερινότητα. Ταυτόχρονα βελτιώνουμε τις υπάρχουσες υπηρεσίες και λειτουργίες της εφαρμογής πάντα λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις, τα σχόλια και τις προτάσεις σας.
Επιγραμματικά θα βρείτε Δελτία Παραλαβής, Μετατροπή δελτίων αποστολής σε αποδείξεις λιανικής, έκπτωση ανά πελάτη, γέφυρες με λογιστικές εφαρμογές, μορφοποίηση αριθμών, ανάλυση ΦΠΑ εξόδων, επιλογές ταξινόμησης στις επαφές και πολλά άλλα…
29/01/2022
Η παρακάτω ενημέρωση αφορά μόνο όσους χρήστες έχουν συνδεθεί με την υπηρεσία myDATA REST API (Σύνδεση ERP) και όχι όσους έχουν σύνδεση Υπηρεσίας Παρόχου Oxygen.
Σας ενημερώνουμε σε συνέχεια και της επίσημης ενημέρωσης από την ΑΑΔΕ ότι θα πρέπει να υποβάλετε ξανά τα παραστατικά που έχουν υποβληθεί (και έχουν λάβει ΜΑΡΚ) στις 20/01/2022 έως και 21/01/2022 19:00 μμ εξαιτίας προβλήματος που αντιμετώπισε η ΑΑΔΕ/myDATA στα συστήματα της.
Τα παραστατικά σας έχουν λάβει ΜΑΡΚ/UID όμως η ΑΑΔΕ δεν διατήρησε ολόκληρο το αρχείο αυτών των ΜΑΡΚ οπότε θα πρέπει τα παραστατικά σας να υποβληθούν ξανά για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και να λάβουν νέα σήμανση.
Δείτε αναλυτικές οδηγίες για την υποβολή των παραστατικών σας εδώ
20/01/2022
To 2021 ήταν μια πραγματικά δύσκολη χρονιά τόσο κοινωνικά όσο και επιχειρηματικά. Μια χρονιά διχασμών και διστακτικότητας εξαιτίας της πανδημίας COVID-19 που ακόμα παραμένει ενεργή.
Ο επιχειρηματικός κόσμος προσπαθεί μουδιασμένος να συνέλθει και να βρει το βηματισμό του μέσα σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση αναζητώντας πάντα νέες ιδέες και επιχειρηματικές ευκαιρίες. Και αυτή τη χρονιά όλη η ομάδα του Oxygen Pelatologio ήταν δίπλα σε κάθε επιχειρηματική προσπάθεια που συνδυάστηκε μάλιστα με την υποχρεωτική εφαρμογή του myDATA.