20/12/2019
Από σήμερα είναι η διαθέσιμη η έκδοση 1.83 της εφαρμογής η οποία περιλαμβάνει εκτός από μικρές διορθώσεις και βελτιστοποιήσεις την νέα δυνατότητα για δημιουργία και διαχείριση επαναλαμβανόμενων υποχρεώσεων (tasks) αλλά και αυτόματη αρίθμηση κωδικών προϊόντων κατά την δημιουργία τους.
1. Επαναλαμβανόμενες υποχρεώσεις / tasks
Προστέθηκε η δυνατότητα να ορίσετε κάποια από τις υποχρεώσεις σας ως επαναλαμβανόμενη (χρεώσιμη ή μη χρεώσιμη) με πολλούς διαφορετικούς τρόπους ανάλογα τις ανάγκες σας όπως για παράδειγμα κάθε μήνα, κάθε Χ ημέρες ή συγκεκριμένες ημερομηνίες. Οι υποχρεώσεις εμφανίζονται στο ημερολόγιο και φυσικά στην ημερήσια ενημέρωση με email.
Σημειώστε ότι η συγκεκριμένη δυνατότητα έχει ενσωματωθεί σε όλες τις συνδρομές PRO (Επαγγελματικό πακέτο) και CORP (Εταιρικό πακέτο) ενώ στην BASIC (Βασική συνδρομή) θα πρέπει να προχωρήσετε εφόσον χρειάζεστε αυτή τη δυνατότητα στην εγκατάσταση της από το market / επεκτάσεις.
2. Αυτόματη αρίθμηση κωδικών προϊόντων
Προστέθηκε η δυνατότητα της αυτόματης αρίθμησης των προϊόντων κατά την εισαγωγή τους στο σύστημα. Το σύστημα θα συνεχίσει την αρίθμηση από την τελευταία εγγραφή που κάνατε στο σύστημα. Για παράδειγμα εάν καταχωρήσετε ένα προϊόν με κωδικό ABC0005 τότε ο επόμενος κωδικός θα είναι ο ABC0006. Προσοχή : Θα πρέπει να ενεργοποιήσετε την συγκεκριμένη λειτουργία από τον Πίνακα Ελέγχου / Ρυθμίσεις Αποθηκών / Αυτόματος κωδικός προϊόντων.
3. Επέκταση της αναφοράς ανα επιχειρηματική κατηγορία
Έγινε επέκταση των στοιχείων που περιλαμβάνει η αναφορά ανά επιχειρηματική κατηγορία η οποία πλέον περιλαμβάνει και τα Πιστωτικά Τιμολόγια που έχετε εκδώσει προς τους πελάτες σας.
4. Προστέθηκε στην γενική καρτέλα πελάτη λίστα με τις πρόσφατες υποχρεώσεις / εργασίες που έχουν πραγματοποιηθεί για λογαριασμό του
5. Έγιναν πολλές μικρές βελτιώσεις σε θέματα ταχύτητας και λειτουργικότητας σε διαφορετικές αναλύσεις για καλύτερη εμπειρία χρήσης.