Εάν η δουλειά σας απαιτεί το συντονισμό των υπαλλήλων ή των συνεργατών σας και την εσωτερική επικοινωνία μεταξύ τμημάτων, το Pelatologio έχει τη λύση.
Μπορείτε να δημιουργήσετε υποχρήστες κάτω από το δικό σας «κεντρικό» λογαριασμό οι οποίοι μπορούν να επικοινωνούν μεταξύ τους μέσα από το ενσωματωμένο σύστημα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να έχουν το δικό τους ημερολόγιο / ραντεβού και καρτέλες εργασίας.
Μπορείτε να καθορίσετε εσείς το ποιος χρήστης θα έχει πρόσβαση σε τι στοιχεία και σε ποιες εφαρμογές του Pelatologio.
Για παράδειγμα ένας χρήστης θα μπορεί να δημιουργήσει ραντεβού και εργασίες στο ημερολόγιο των υπολοίπων και ένας άλλος χρήστης θα μπορεί να τιμολογεί.
Για τον κάθε χρήστη / συνεργάτη σας μπορείτε να εκτυπώσετε προσωπικές καρτέλες εργασιών και αυτός να δει τις υποχρεώσεις που έχει να κάνει μέσα στη διάρκεια της ημέρας.