Νέοι Χρόνοι Διαβίβασης Παραστατικών

Μάθετε περισσότερα για τους
νέους χρόνους διαβίβασης
από 01/01/2024

Διαβάστε εδώ

10/11/2018

Οι προτάσεις σας και η συμμετοχή σας είναι πρωτοφανής, και κάθε ημέρα προσπαθούμε έτσι ώστε να καλύψουμε με τον καλύτερο τρόπο τις πραγματικές ανάγκες και απαιτήσεις σας. Κάθε πρόταση και συμβουλή σας, τη λαμβάνουμε υπόψη μας και εφόσον είναι πραγματοποιήσιμη μέσα στο πλαίσιο μιας cloud εφαρμογής, μπαίνει σε πλάνο υλοποίησης.

Σήμερα προχωράμε σε ένα μεγάλο update το οποίο προσθέτει επιπλέον αναφορές, ρυθμίσεις νομισμάτων, προεπιλεγμένων ημερομηνιών, αναζήτησης με *, μετρητές χρόνου εργασίας, αναλυτικές προοδευτικές καρτέλες πελάτων, αναφορές ανά κατηγορία και πολλά ακόμα χαρακτηριστικά που μας έχετε ζητήσει.


Αναλυτικά :
 

1. Νέες αναλυτικές αναφορές για πελάτες & προμηθευτές 
 

Νέες αναλυτικές καρτέλες πελατών και προμηθευτών
Προστέθηκε νέα αναφορά – Καρτέλα Επαφής / «Κινήσεις Προμηθευτή σύνθετη» στην οποία μπορείτε να δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις / πιστώσεις καθώς και το προοδευτικό υπόλοιπο του κάθε προμηθευτή σας καθώς και το υπόλοιπο από μεταφορά προηγούμενης χρονιάς.

Προστέθηκε νέα αναφορά ανά Επιχειρηματική – Επιχειρησιακή Κατηγορία η οποία εμφανίζει αναλυτικά οικονομικά στοιχεία για κάθε κατηγορία εσόδων-εξόδων που έχετε καθώς επίσης και συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανά χρονιά.
 

2. Νέα αναφορά με οικονομική ανάλυση ανά επιχειρησιακή περιοχή / κατηγορία 
 

Ανάλυση ανά έτος ή ανά περίοδο και ανα κατηγορία
Προστέθηκε νέα αναφορά ανά Επιχειρηματική – Επιχειρησιακή Κατηγορία η οποία εμφανίζει αναλυτικά οικονομικά στοιχεία για κάθε κατηγορία εσόδων-εξόδων που έχετε καθώς επίσης και συγκεντρωτικά αποτελέσματα ανά χρονιά.
 

3. Δυνατότητα αλλαγής νομίσματος στην εφαρμογή

Αλλαγή του νομίσματος της εφαρμογής τιμολόγησης


Προστέθηκε η δυνατότητα να αλλάξετε το νόμισμα στο οποίο η εφαρμογή τιμολογεί. ΠΡΟΣΟΧΗ : Η αλλαγή αυτή εφαρμόζεται σε όλη την εφαρμογή και όλα τα παραστατικά και δεν υπολογίζει διαφορά βάση συναλλάγματος. Η λειτουργία είναι χρήσιμη σε εταιρίες ή επιχειρήσεις οι οποίες τιμολογούν σε διαφορετικό από το Ευρώ νόμισμα.
 

4. Δυνατότητα ολοκλήρωσης μη εξοφλημένου τιμολογίου


Μαρκάρισμα τιμολογίου ώς Ολοκληρωμένο χωρίς εξόφληση

Προστέθηκε η δυνατότητα να μαρκάρεται ένα τιμολόγιο ως ολοκληρωμένο χωρίς αυτό να έχει εξοφληθεί. Σε αυτήν την περίπτωση του σύστημα υπολογίζει κανονικά το παραστατικό αλλά δεν σας «ενοχλεί» σχετικά με την εξόφληση του. Το χαρακτηριστικό αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο σε περιπτώσεις πιστωτικών τιμολόγιών όπου η ακύρωση του αρχικού τιμολογίου δεν είναι δυνατή.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η επιλογή αυτή εμφανίζεται αφού ανοίξετε το παραστατικό.
 

5. Υπόχρεος υποβολής ΜΥΦ

Υπόχρεος ΜΥΦ - Ναι ή Όχι

 

Προστέθηκε στις επαφές η δυνατότητα να ορίσετε εάν η συγκεκριμένη επαφή είναι υπόχρεη υποβολής ΜΥΦ ή όχι.

Από προεπιλογή το σύστημα θεωρεί τις επαφές «εταιρίες - επαγγελματίες» ως υπόχρεες για υποβολή ΜΥΦ. Μπορείτε να αλλάξετε την επιλογή για κάθε επαφή ανάλογα τις ανάγκες σας.

 

6. Προεπιλογή ημερομηνιών στις λίστες παραστατικών

 

Επιλογή προεπιλεγμένων ημερομηνιών στις λίστες εγγραφών

Προστέθηκε η δυνατότητα από τον πίνακα ελέγχου να ορίσετε για κάθε λίστα παραστατικών την ημερομηνία από την οποία θέλετε να εμφανίζονται εγγραφές στη λίστα (π.χ. από την αρχή ή μόνο η τρέχουσα χρονιά).

ΠΡΟΣΟΧΗ : Εάν ορίσετε για παράδειγμα στη λίστα τιμολογίων να εμφανίζεται μόνο η τρέχουσα χρονιά και υπάρχει τιμολόγιο σε εκκρεμότητα από την προηγούμενη χρονιά αυτό δεν θα εμφανιστεί στη προεπιλεγμένη λίστα αλλά θα συνεχίσει να εμφανίζεται κανονικά στην αρχική οθόνη της εφαρμογής.
 

7. Μετρητές χρόνου εργασίας

Γρήγορη έναρξη μετρητή για το χρόνο εργασίας σας

Πλέον μπορείτε να εκκινήσετε άμεσα έναν μετρητή εργασίας χωρίς την ανάγκη δημιουργίας task πιο πριν (Το σύστημα δημιουργεί αυτόματα ένα ανώνυμο task το οποίο μπορείτε αργότερα να το επεξεργαστείτε σύμφωνα με τις ανάγκες σας).
 

8. Ευκολότερη αναζήτηση προϊόντων & επαφών

Γρήγορη αναζήτηση προϊόντων

 

Μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα κατά την αναζήτηση πληκτρολογώντας το αστεράκι * και πατώντας Enter. Η ίδια λειτουργία προστέθηκε και στην αναζήτηση πελατών / προμηθευτών.
 

9. Αλλαγές στον default τρόπο εκτύπωσης παραστατικών 

Η απλή εκτύπωση HTML μεταφέρθηκε μέσα στο υπομενού κάθε εγγραφής και μελλοντικά θα καταργηθεί από τα περισσότερα παραστατικά. Προτείνουμε για καλύτερα αποτελέσματα κατά την εκτύπωση να χρησιμοποιείτε την επιλογή «Εκτύπωση / PDF» η οποία σύντομα θα εμπλουτιστεί με ακόμα περισσότερες δυνατότητες.
 

10. Υποχρεωτική επιβεβαίωση email

Πλέον, για λόγους ασφαλείας, είναι υποχρεωτική η επιβεβαίωση του email κάθε χρήστη / υποχρήστη. Όσοι χρήστες δεν προχωρήσουν σε επιβεβαίωση του email τους δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή.
 

Παράλληλα έγιναν βελτιώσεις και διορθώσεις στην αναζήτηση με βάση το όνομα μιας επιχείρησης καθώς και το nickname κάθε επαφής αλλά και δεκάδες μικρές παρεμβάσεις εικαστικού και όχι μόνο περιεχομένου.

v1.75

Μας εμπιστεύονται: