Cloud ERP & Ψηφιακές λύσεις για επιχειρήσεις

02/05/2025

Oxygen Pelatologio - Blog
02/05/2025

Η καθημερινότητα των επιχειρηματιών έρχεται διαρκώς αντιμέτωπη με νέες προκλήσεις. Από τη διαχείριση των οικονομικών μέχρι την διαχείριση του προσωπικού, οι διαδικασίες μπορεί να γίνουν χρονοβόρες και πολύπλοκες. Οι Cloud λύσεις έρχονται να απαντήσουν σε αυτές τις προκλήσεις, προσφέροντας αυτοματοποίηση, μείωση κόστους και ευελιξία.

Με την Oxygen, μπορείτε να οργανώσετε, να τιμολογήσετε και να παρακολουθήσετε την απόδοση της επιχείρησής σας. Μ' αυτό τον τρόπο αναβαθμίζετε τις λειτουργίες σας και εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και πόρους.

Ας δούμε τις κορυφαίες Cloud λύσεις που προσφέρει το Oxygen:

Oxygen Pelatologio ERP

Το Oxygen Pelatologio ERP αποτελεί μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που καλύπτει τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, λειτουργώντας ως εργαλείο τιμολόγησης και επιχειρησιακής οργάνωσης. Επιτρέπει την κεντρική διαχείριση πελατών, προμηθευτών, αποθεμάτων και τιμολογίων από οποιοδήποτε σημείο και συσκευή, με μόνη προϋπόθεση τη σύνδεση στο διαδίκτυο. 

Με το Oxygen ERP:

  • Εκδίδετε τιμολόγια και τα αποστέλλετε αυτόματα στο myDATA της ΑΑΔΕ.
  • Παρακολουθείτε τις εισπράξεις και τις οφειλές σας με αυτόματες υπενθυμίσεις.
  • Οργανώνετε την αποθήκη και τα προϊόντα σας εύκολα και αποτελεσματικά.
  • Λαμβάνετε αναλυτικές αναφορές για τις πωλήσεις και την πορεία της επιχείρησής σας.

Η εφαρμογή είναι φιλική προς τον χρήστη, καθιστώντας εύκολη την ηλεκτρονική τιμολόγηση και την παρακολούθηση όλων των κινήσεων, ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει πλήρη συμμόρφωση με τους ελληνικούς φορολογικούς κανονισμούς του myDATA της ΑΑΔΕ.

Επιπλέον, με το WooCommerce Plugin της Oxygen, μπορείτε να διασυνδέσετε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με το ERP, καταχωρώντας online παραγγελίες και εκδίδοντας νόμιμες αποδείξεις λιανικής χωρίς έξτρα φορολογικό μηχανισμό ή παραδοσιακή ταμειακή. 

Cloud Ταμειακή

​Η Cloud Ταμειακή, αποτελεί την πιο σύγχρονη λύση για την έκδοση αποδείξεων λιανικής πώλησης, αποδείξεων παροχής υπηρεσιών και πιστωτικών στοιχείων λιανικής πώλησης, αντικαθιστώντας την παραδοσιακή ταμειακή μηχανή. Λειτουργεί σε κινητό τηλέφωνο, tablet ή υπολογιστή, και επιτρέπει:

  • Έκδοση αποδείξεων λιανικής και παροχής υπηρεσιών.
  • Πληρωμές με κάρτα μέσω τερματικών POS και softPOS.
  • Άμεση διασύνδεση με το myDATA της ΑΑΔΕ για φορολογική συμμόρφωση.

Ακόμη, προσφέρει τη δυνατότητα για έκδοση αποδείξεων και πληρωμών με κάρτα, οπουδήποτε και αν βρίσκεστε με σύνδεση στο διαδίκτυο. Στο τέλος της ημέρας, δεν υπάρχει πλέον ανάγκη χειροκίνητης έκδοσης Ζ. Είναι συμβατή με το myDATA, διασφαλίζοντας πλήρη νομοθετική συμμόρφωση με την ΑΑΔΕ και τις νομοθετικές διατάξεις της αγοράς.

Με την Cloud Ταμειακή τα δεδομένα σας αποθηκεύονται με ασφάλεια 100% online, είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή, χωρίς να απαιτείται συντήρηση εξοπλισμού. Μπορείτε να έχετε πολλαπλές ταμειακές σε διαφορετικά σημεία πώλησης ή υποκαταστήματα, όλα συνδεδεμένα στο ίδιο cloud σύστημα. Για παράδειγμα, μια αλυσίδα καταστημάτων μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο τις αποδείξεις από κάθε κατάστημα.

“Η Oxygen Cloud Ταμειακή διασυνδέεται με όλα τα τερματικά POS και softPOS, που υποστηρίζουν το κοινό πρωτόκολλο (Common Web), Cloud Α.1155/2023.”

Oxygen Payments

Τα Oxygen Payments αποτελούν ένα εικονικό σύστημα POS το οποίο επιτρέπει σε όλους τους επαγγελματίες να δέχονται απομακρυσμένες πληρωμές χωρίς την ανάγκη φυσικού τερματικού POS. Με αυτή τη δυνατότητα, οι πελάτες σας μπορούν να εξοφλήσουν εύκολα τα τιμολόγιά τους μέσω διαδικτύου, από οποιοδήποτε σημείο κι αν βρίσκονται.

Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να λαμβάνετε άμεσα τις πληρωμές και τις προκαταβολές σας χωρίς περίπλοκες διαδικασίες – σε λιγότερο από ένα λεπτό. Τα χρήματα μεταφέρονται στον τραπεζικό σας λογαριασμό εντός 24 ωρών, ενώ η εφαρμογή εκδίδει αυτόματα τα παραστατικά, εξαλείφοντας την ανάγκη για χειροκίνητες διαδικασίες. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα να επιλέξετε ποια τιμολόγια μπορούν να εξοφληθούν online, είτε ορίζοντας συγκεκριμένη προκαταβολή, είτε αφήνοντας το ποσό ανοιχτό για μερική εξόφληση.

Oxygen HR – Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Με την Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας - Oxygen HR, έχετε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο για την αποτελεσματική διαχείριση του προσωπικού της επιχείρησής σας. Οι εργαζόμενοι μπορούν να πραγματοποιήσουν check-in και check-out, σκανάροντας απλά το QR code μέσα από την εφαρμογή μας, με αποτέλεσμα όλες οι καταχωρήσεις να μεταφέρονται αυτόματα στο myErgani, εξασφαλίζοντας έτσι πλήρη συμμόρφωση με τη νομοθεσία. 

Επιπλέον έχετε ολοκληρωμένη εικόνα των ωραρίων και των υποχρεώσεων του προσωπικού, ενώ η διαχείριση αδειών, ασθενειών και βαρδιών μπορεί να γίνει εύκολα και άμεσα μέσα από το ενιαίο σύστημα οργάνωσης και τιμολόγησης. Η λύση αυτή διευκολύνει τόσο τους εργοδότες όσο και τους εργαζόμενους, παρέχοντας διαφάνεια και ακρίβεια στην καταγραφή του χρόνου εργασίας. 

Oxygen Stay – Οργάνωση καταλυμάτων

Το Oxygen Stay είναι η ιδανική cloud λύση για ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων. Μέσα από ένα ενιαίο περιβάλλον, μπορείτε:

  • Να οργανώνετε αφίξεις και αναχωρήσεις με ημερολόγιο κρατήσεων.
  • Να εκδίδετε αποδείξεις και τιμολόγια, με αυτόματη αποστολή στο myDATA.
  • Να δέχεστε προκαταβολές ή πληρωμές μέσω Oxygen Payments χωρίς φυσικό POS.

Οι πληρωμές γίνονται εύκολα μέσω ασφαλών συνδέσμων ή QR codes, ενώ όλες οι κινήσεις καταγράφονται αυτόματα στο σύστημα.

Πώς να αποκτήσετε τις λύσεις Oxygen

Για να αποκτήσετε μια από τις παραπάνω λύσεις της Oxygen, μπορείτε να συμπληρώσετε την φόρμα επικοινωνίας εδώ και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε εναλλακτικά να μας καλέσετε στο 215 215 4433.

 

Δωρεάν δοκιμή & εγγραφή για 30 ημέρες
 

Μάθε περισσότερα για όλες τις υπηρεσίες του Oxygen Pelatologio.