ΝΕΟ: Ψηφιακή κάρτα εργασίας και αλλαγές για το 2024

01/12/2023

Oxygen Pelatologio - Blog
01/12/2023

Οι εργαζόμενοι είναι η καρδιά της επιχείρησής σας, και είναι απαραίτητη η αποτελεσματική και η έγκαιρη διαχείριση των αιτημάτων τους. Η ψηφιακή κάρτα εργασίας αποτελεί εγγύηση για την τήρηση του ωραρίου των εργαζομένων της επιχείρησής σας, και τέθηκε σε εφαρμογή για την καλύτερη προστασία και ασφάλεια τους.

Μέσω της πλατφόρμας του Oxygen HR γίνεται η διασύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ σε πραγματικό χρόνο για το check in/check out των εργαζομένων, η ενημέρωση του συστήματος και έχετε πλήρη εικόνα του ψηφιακού ωραρίου.

Τι έχει εφαρμοστεί μέχρι σήμερα; 

Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις του Υπουργείου Εργασίας, από αρχές του 2024 έχει πραγματοποιηθεί η ενσωμάτωση της ψηφιακής κάρτας εργασίας στον κλάδο του λιανικού εμπορίου και στις βιομηχανίες. Από 01/03/2025, επεκτάθηκε και στον κλάδο του τουρισμού και της εστίασης.

Η αλλαγή αυτή, πρόκειται να επιφέρει θετικές αλλαγές, τόσο από πλευράς επιχειρήσεων, όσο και από πλευράς εργαζομένων. Για παράδειγμα, η υιοθέτησή της θα μειώσει την γραφειοκρατία στις επιχειρήσεις, καθώς η δήλωση των υπερωριών και του ωραρίου, δεν χρειάζεται να ορίζεται εκ των προτέρων, αλλά μόνο ψηφιακά στο σύστημα “Εργάνη” από την χρήση της κάρτας.

Σε τι βοηθάει η ψηφιακή κάρτα εργασίας;

Η εφαρμογή διαχείρισης προσωπικού που περιέχει την ψηφιακή κάρτα εργασίας στοχεύει στην δήλωση των πραγματικών εργατοωρών των υπαλλήλων σας, καθώς και στη διασφάλιση της νομιμότητας, εξαλείφοντας την αδήλωτη εργασία. Αποτελεί ένα εργαλείο που προσφέρει διαφάνεια, ακρίβεια και ευκολία στην καταγραφή των ωρών εργασίας των εργαζομένων. Συμβάλλει στην αποφυγή λαθών, στη συμμόρφωση με τη νομοθεσία και στη βελτίωση της διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού.

Τι είναι το Oxygen HR;

Με την εφαρμογή Oxygen HR, μπορείτε να αποκτήσετε τον έλεγχο του ωραρίου, των αδειών, των συμβάσεων και άλλων σημαντικών πτυχών των εργαζομένων σας, προστατεύοντας παράλληλα τα προσωπικά δεδομένα τους. Προσφέρεται απευθείας σύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ, συγχρονίζοντας τυχόν αλλαγές και τροποποιήσεις σε θέματα που αφορούν την διαχείριση του προσωπικού.

Το Oxygen HR είναι μία cloud εφαρμογή διαχείρισης προσωπικού και ψηφιακού ωραρίου εργασίας η οποία επιτρέπει την εύκολη και ασφαλή διαχείριση των καθημερινών διαδικασιών για την αποτελεσματική οργάνωση του προσωπικού, η οποία είναι πλήρως εναρμονισμένη με τα πρότυπα του Εργάνη ΙΙ και την ψηφιακή κάρτα εργασίας. Με τον τρόπο αυτό, διευκολύνονται τα πιο απλά και τα πιο πολύπλοκα ζητήματα προσωπικού, βελτιώνεται η καθημερινή ζωή των εργαζομένων και προάγεται ο σεβασμός των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τους.

Γιατί να επιλέξω το Oxygen HR;

Τα οφέλη του Oxygen HR είναι ιδιαίτερα σημαντικά για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Πιο συγκεκριμένα:

1. Πλήρης λύση διαχείρισης προσωπικού

Αποτελεί μία ολοκληρωμένη λύση για την διαχείριση του προσωπικού σας. Επιτρέπει και στους εργοδότες αλλά και στους εργαζομένους να έχουν τον έλεγχο του ωραρίου, των αδειών αλλά και διάφορων άλλων ζητημάτων.

2. Check-in/Check-out εργαζομένων

Δήλωση προσέλευσης και αποχώρησης εργαζομένου μέσω του OxygenHR Card Scanner.

3. Εύκολη πρόσβαση μέσω cloud

Είναι μια διαδικτυακή εφαρμογή πλήρως βασισμένη στο cloud, στην οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση εργοδότες και εργαζόμενοι από υπολογιστή, κινητό ή tablet.

4. Αυτοματοποίηση διαδικασιών

Αυτοματοποιεί καθημερινές διαδικασίες και βοηθά τα τμήματα HR να οργανώσουν αποτελεσματικότερα τις υποχεώσεις τους. Μέσω της εφαρμογής, μπορείτε να καταγράφετε την είσοδό, την έξοδο, τις ώρες εργασίας και τις άδειες των υπαλλήλων σας.

5. Διασύνδεση με το ΕΡΓΑΝΗ II

Παρέχει την δυνατότητα διασύνδεσης με το ΕΡΓΑΝΗ II για θέματα που αφορούν το check-in/check-out των εργαζομένων και την ενημέρωσή του σε πραγματικό χρόνο, χωρίς την παρέμβαση του λογιστή σας.

6. Αναφορές και στατιστικά δεδομένα

Παρέχει τη δυνατότητα εξαγωγής στατιστικών δεδομένων και αναφορών για θέματα που αφορούν την απόδοση των τμημάτων, τον έλεγχο των υπερωριών και την οργάνωση των αδειών. Κάτι τέτοιο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να εντοπίζουν προβλήματα και να βελτιώνουν τις εσωτερικές τους διαδικασίες.

7. Εξαγωγή δεδομένων σε PDF/EXCEL

Μπορείτε να εξάγετε τα δεδομένα σας σε μορφή PDF ή excel, προκειμένου να τα προωθήσετε στα αρμόδια τμήματα ή σε τυχόν εξωτερικούς συνεργάτες (πχ. λογιστή).

Πώς μπορώ να αποκτήσω το Oxygen HR;

Για να αποκτήσετε το Oxygen HR, χρειάζεται απλά να κάνετε εγγραφή στο ERP Oxygen Pelatologio. Μπορείτε να το δοκιμάσετε εντελώς δωρεάν πατώντας εδώ.
 


Δωρεάν δοκιμή & εγγραφή για 30 ημέρες
 

Μάθε περισσότερα για όλες τις υπηρεσίες του Oxygen Pelatologio.